Seaside Lifestyle

Maksutavat ja ehdot

Maksutapa
Maksu tapahtuu suomalaisen Paytrail -maksupalvelun kautta. Paytrail maksuvälityspalvelu välittää maksunne kauppiaalle. Paytrail on teille turvallinen maksutapa. Paytrail Oyj ylläpitää Paytrail maksupalvelua. Tilaajan on oltava täysi-ikäinen.

Tuotteet sekä toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkossa maksu on mahdollinen seuraavien pankkien kautta: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Säästöpankki/POP/Oma Säästöpankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-pankki, Aktia, Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB, MobilePay.

Toimituksen seuraaminen
Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilauksesi tilaa voit myös seurata asiakastililtäsi.

Myyntialue- Delivery to Finland Only
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan pääsääntöisesti Suomen alueelle. Delivery to FINLAND only.

Toimituskulut
Toimitukset lähetetään postin kautta postikonttoriin tai valitsemaasi pakettiautomaattiin. Toimituskulut määräytyvät painon ja koon mukaan alkaen 7,90 euroa (alle 10kg painavat paketit maksavat 7,90 euroa, särkyvät tuotteet alkaen 10,90€ per paketti). Voit myös noutaa tilauksesi (ilmaiseksi) kaupasta: Seaside Lifestyle, Kuninkaankatu 7 A 3, Tammisaari. Valitse silloin nouto myymälästä vaihtoehto.

Toimitusaika
Pyrimme postittamaan saapuneet tilaukset 3 työpäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Päivitämme verkkokauppaa päivittäin ja pyrimme pitämään sen ajan tasalla varastotilanteemme kanssa.

Myymme myös tuotteita kaupassamme Tammisaaressa ja tästä johtuen voi valitettavasti joskus tapahtua, että tilaamanne tuote on päässyt loppumaan. Olemme teihin aina yhteydessä mikäli tilaamanne tuote on loppuunmyyty.

Sesonkiaikaan kesällä emme voi myydä vaatteita verkkokaupan kautta, sillä verkkokaupan varasto on sama kuin myymälän varasto ja monia tuotteita on vain yksi per koko.

Tuotteen palautus
Tuotteilla on 14vrk:n palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön ja ehjä. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa ETUKÄTEEN. Huomioithan, että tilaustuotteilla EI ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Toimitus- ja palautuspostikuluja ei palauteta. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, on uudesta tuotteesta maksettava postikulut.

Mikäli pakettia ei lunasteta noutopisteestä ja se palautuu meille, varaamme oikeuden veloittaa asiakkaalta kaikki palautuksesta aiheutuneet kulut, eli 2 × 7,90€, yhteensä 15,80€.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.
Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa,
tee HETI vahinkoilmoitus postissa. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.